Политика за Възстановяване/Връщане

Последна актуализация: 07.01.2025

1. Възможност за възстановяване

Нашата политика за възстановяване обхваща услуги или продукти, които не отговарят на описанието, предоставени са с дефекти или не са доставени в рамките на договорените срокове. За да бъдат разгледани искания за възстановяване, моля, свържете се с нас в рамките на 14 дни от датата на покупката.

2. Как да заявите възстановяване

  • Свържете се с нас чрез имейл на office@organizator.bg или чрез формата за контакт на нашия уебсайт.
  • Предоставете информация като номер на поръчката, причината за искането и допълнителни доказателства (например скрийншоти или снимки, ако е приложимо).
  • Нашият екип ще разгледа вашето искане и ще ви информира за резултата в рамките на 5 работни дни.

3. Условия за възстановяване

  • Продуктите или услугите не трябва да бъдат използвани или изтекли.
  • Искането за възстановяване трябва да бъде направено в рамките на 14 дни от покупката.
  • Възстановяването ще бъде извършено чрез същия метод на плащане, използван при покупката.

4. Продукти и услуги, които не подлежат на възстановяване

Следните категории продукти и услуги не подлежат на възстановяване: абонаментни услуги след изтичане на срока на ползване, персонализирани услуги и електронни продукти, които са били изтеглени или използвани.

5. Такси за обработка

Възможно е да бъдат начислени такси за обработка на искания за възстановяване, в зависимост от метода на плащане и конкретните условия. Нашият екип ще ви информира предварително за всички приложими такси.

6. Контакти

Ако имате въпроси относно нашата политика за възстановяване, моля, свържете се с нас на:
Антошеф ЕООД
office@organizator.bg